Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Prosimy o przemyślane zakupy. Nie oddajemy pieniędzy za używany kosmetyk oraz nie wymieniamy go na inny produkt.

I. Prawo zwrotu

1. Klient, który zawarł umowę sprzedaży może od niej odstąpić bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów.

2. W tym celu, Klient powinien złożyć stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Klienta poprzez przesłanie oświadczenia pisemnego o odstąpieniu wraz z nienaruszonym towarem i dowodem zakupu na adres:

Zuzanna Kulawiak ul. Piastowska 26, 63-500 Ostrzeszów

3. Termin 14 dni, w którym Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku umowy sprzedaży.

4. W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a to, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.

5. W przypadku odstąpienia przez klienta od umowy jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową w stanie niezmienionym. Zwracany produkt przez klienta nie może nosić śladów używania - zwrócony w oryginalnym opakowaniu, kompletny. Nie przestrzeganie tej zasady będzie skutkować odmową przyjęcia produktu do zwrotu. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na adres siedziby sklepu internetowego www.couleurcaramel.pl

 6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Klienta sposób.

II. Reklamacje

 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. poszczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres:

Zuzanna Kulawiak ul. Piastowska 26, 63-500 Ostrzeszów

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@couleurcaramel.pl

3. Składając reklamację należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczyny reklamacji oraz daty zakupu.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl